woensdag 20 januari 2010

Atelier Aukje


Na 14 jaar ervaring in de bruidsmodewereld heb ik mijn eigen atelier geopend.
In dit sfeervolle atelier heb je ruim de tijd om rustig en in alle privacy jurken uit mijn collectie te passen om jouw droomjurk daaruit te kunnen kiezen.
Atelier Aukje heeft exclusieve, betaalbare bruidsmode, avond- en feestkleding, in alle maten en vele stijlen, toonaangevend en volgens de laatste mode.
Sommige creaties zijn te huur.
Alles wordt in eigen atelier passend gemaakt.
Groetjes,
Aukje


Liesboslaan 53 - 4813 EB - Breda - tel. 076 513 83 43 / 06 4611 2621 - info@atelieraukje.nl

Wanneer moet ik mijn bruidskleding uitkiezen?
Het beste is minimaal 6 maanden voor jouw trouwdag. Omdat ik mijn eigen atelier heb kan ik, als het nodig is, jouw japon, broekpak of andere creatie, sneller klaar hebben.

Wij gaan al snel trouwen, kan ik nog bij Atelier Aukje terecht?
Natuurlijk, kom gerust. Samen vinden we zeker een oplossing.

Wanneer is Atelier Aukje open?
Ik ben alleen open op afspraak. Je kunt me bijna altijd wel bereiken, omdat ik meestal in het atelier aan het werk ben.

Kan ik een afspraak maken voor 's avonds of in het weekend?
Ja hoor, dat kan in overleg.

Mag ik iemand meenemen?
Natuurlijk! De meeste bruiden nemen hun moeder, zus of vriendin mee. Het moment dat jij straalt voor de spiegel zegt alles!!

Verhuurt Atelier Aukje ook bruids- of avondkleding?
Een aantal creaties zijn te huur. Deze exclusieve kleding wordt slechts een enkele keer verhuurd.

Aan welke prijzen moet ik denken bij Atelier Aukje?
Avondkleding vanaf 249 Euro. Bruidskleding is er vanaf 449 Euro. Speciale creaties en stoffen? Deze kosten uiteraard meer, afhankelijk van jouw wensen.
Heb je andere vragen, bel of e-mail gerust.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten